سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/8/29
11:10 ع

با کمترین قیمت ، بهترین گرافیک و کیفیت ، وب سایت خود را به جهانیان معرفی کنید .

گروه جهان هاست آمادگی خودرا پیرامون طراحی و راه اندازی وب سایت شما، اعلام مینماید .

 طراحی وب :

 دنیای امروز دنیای اطلاع رسانی است . در صحنه رقابت تنگاتنگی که امروزه بین شرکتها و مؤسسات وجود دارد , یکی از اصول اولیه برای بقا و پیشرفت , اطلاع رسانی صحیح و لحظه به لحظه است . واضح است که اولین وسیله ارتباطی و اطلاعاتی در عصر حاضر شبکه جهانی اینترنت میباشد. تقریبا هیچ شرکت و یا مؤسسه ای را در دنیا نمی توانید پیدا کنید که در زمینه کاری خود موفق باشد بدون اینکه از طریق وب سایت اینترنتی خود را به دیگران معرفی کرده باشد. خدمات طراحی جهان رایانه با توجه به اهداف و نیازهای مشتری و متناسب با بودجه و نوع کسب و کار وی انجام می شود. ابتدا با انجام مشاوره های لازم نیازهای فعلی و آتی وی شناسایی می گردد سپس بر اساس آن ساختار سایت تدوین و گرافیک مناسب , طراحی می گردد.

 با گرد آوری گرافیست ها و برنامه نویسان مجرب ,صرف بیش از 10000 ساعت کار کارشناسی بر روی این بخش از تولید خود , و رسیدن به یک بلوغ کاری در این زمینه نو , آماده ایم تا با به کارگیری آخرین متدهای جاری در طراحی وب سایت , رضایتمندی شما ایرانیان مشکل پسند در وادی هنر را به دست آوریم.

ویژگی های استفاده از خدمات طراحی جهان رایانه :

بزرگترین ویژگی سایتها , ایده انحصاری و فرم و محتوی کاملا منحصر به فرد برای هر یک از سایتهاست . ما از هیچ قالب آماده طراحی استفاده نمی کنیم بلکه با شناخت نیازهای مشتری و کشف سلیقه ها و علایق وی , ایده هایی را پرورش می دهیم که تصویر مناسبی از اهداف , اصول , محصولات , خدمات ومشتریان وی ارائه دهد . سپس این ایده اولیه را با مناسب ترین تکنولوژی طراحی و برنامه نویسی تلفیق کرده و در قالب یک طرح پیشنهادی در اختیار مشتری قرار میدهیم . پس از دریافت نقطه نظرات مشتری , مراحل تولید وب سایت بصورت اختصاصی آغاز میشود.

 طراحی و ساخت یک وب سایت بر روی اینترنت بسیار فراتر از دو مرحله برنامه نویسی و طراحی است . این مراحل شامل جمع آوری صحیح مطالب , قراردادن عکسهای مرتبط و گویا , ترجمه مطالب , قرار دادن سایت بر روی موتورهای جستجوی اینترنتی , امنیت مطالب سایت و ... است . تسلط بر مراحل فوق باعث سهولت و سرعت انجام پروژه ,افزایش کیفیت نهایی سایت خواهد شد. تجربه  ما در این زمینه در اختیار شما خواهد بود تا با بهره گیری از آن به شما راه حل جامعی برای حضوری موفق در اینترنت عرضه کنیم .

 تدوین سایت قبل از اجرا  :

شناخت اهداف و طرحهای مدیران سازمان در حضور الکترونیکی

شناسایی مخاطبان و نیازهای اطلاعاتی و خدماتی آنها

بررسی عملکرد نمونه های مشابه داخلی و خارجی

برگزاری جلسات حضوری متخصصان با کار فرمایان

تحلیل داده ها بر اساس رفتار کاربران

گزینش اطلاعات بر اساس نیاز مخاطب

طراحی ساختار اطلاعاتی

پیشنهاد قالب گرافیکی

ارائه ساختار نهایی

 

خدمات برتر این استودیو در اجرا:

مشاوره در زمینه وب سایت و تجارت الکترونیک و ارائه راهکارهای مناسب صنعت شما

بهره گیری از طراحان مجرب

استفاده از نرم افزارها  و تکنیکهای برنامه نویسی به روز

طراحی بر اساس به روزترین الگوهای دنیای وب

طراحی مجدد تا تامین نظر مشتری

به کارگیری هنر گرافیک کامپیوتری

ایجاد بستر لازم جهت شکوفایی خلاقیت ها

ایجاد تطبیق میان نوع طراحی با موضوع سایت

به کارگیری سبکهای خاص و متفاوت

هماهنگی با متد های روز

استفاده از تکنیک های روانشناسی رنگ

به کارگیری انیمیشن در صفحات

  ? برای سفارش طراحی وب سایت ،  با ما تماس بگیرید ?

 

 طراحی فروشگاه های الکترونیکی

 طراحی قالب اختصاصی فروشگاه های الکترونیکی

 طراحی وب سایت شرکت ها و سازمان ها به 5 زبان ( فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی )

 طراحی وب سایت ها و وبلاگ های شخصی

 طراحی وب سایت های خبری

  و هر آنچه نیاز شما باشد ...


  

88/8/29
11:9 ع

قطعا هر دارنده وب سایتی دوست دارد که سایتش در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل و یاهو قرار بگیرد و در کل ترافیک سایتش افزایش یابد.

 راه های بسیار گوناگونی در این ضمینه وجود دارد که همگی به نظر من مکمل یکدیگر هستند. اکنون به شما مهمترین و ثمر بخشترین این راه ها را آموزش می دهیم تا وب سایت خود را محبوب نمایید و ترافیک تعداد بازدید کننده آن را بالا ببرید.

دقت کنید که هیچ سایتی در مدت کم نمی تواند ترافیک بالایی کسب نماید و اگر اینطور هم باشد موقتی است. پس برای دیدن نتیجه باید چند ماهی صبر کنید.

 

افزایش بازدیدکننده وب سایت

نکته اول: مهمترین و اولین چیزی که باید به شما بگویم این است که باید چیزی برای ارائه داشته باشید. اگر شما میخواهید در زمینه سایت های اینترنتی موفق شوید باید یک سرویس یا مطلب و یا محتوای جالب … حتی الامکان جدید و یا کم نظیر ارائه کنید.

پس اگر چیزی برای ارائه ندارید هر چه سریعتا از فکر بالا بردن آمارتان بیرون بیایید!

نکته دوم:طراحی وب سایت شما باید با محتوای آن هم خوانی کامل داشته باشد بخصوص اگر سایت برای فارسی زبانان راه اندازی میکنید.

اصولا کاربران ایرانی به ظاهر ساده و زیبا بسیار جذب می شوند.

نکته سوم:از کپی کردن مطالب از سایت های هم موضوع بشدت بپرهیزید زیرا اینکار پس از چند بار بازدید کاربر، به راحتی تشخیص داده میشود.شاید بپرسید کاربر فکر میکند سایت های دیگر از سایت من کپی کرده اند. در جواب باید بگویم تشخیص به وسیله تاریخ ارسال مطلب بسیار آسان است!

ادامه دارد ...


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
جواد جهانی تبار[0]
 

با سلام این وبلاگ آموزشی جهان هاست می باشد که سعی می شود کلیه آموزشهای مورد نیاز برای کار با انواع پنل های سرور و هاست را به صورت گویا و مفید آموزش دهیم باشد که مقبول واقع گردد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ