سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/8/29
11:9 ع

قطعا هر دارنده وب سایتی دوست دارد که سایتش در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل و یاهو قرار بگیرد و در کل ترافیک سایتش افزایش یابد.

 راه های بسیار گوناگونی در این ضمینه وجود دارد که همگی به نظر من مکمل یکدیگر هستند. اکنون به شما مهمترین و ثمر بخشترین این راه ها را آموزش می دهیم تا وب سایت خود را محبوب نمایید و ترافیک تعداد بازدید کننده آن را بالا ببرید.

دقت کنید که هیچ سایتی در مدت کم نمی تواند ترافیک بالایی کسب نماید و اگر اینطور هم باشد موقتی است. پس برای دیدن نتیجه باید چند ماهی صبر کنید.

 

افزایش بازدیدکننده وب سایت

نکته اول: مهمترین و اولین چیزی که باید به شما بگویم این است که باید چیزی برای ارائه داشته باشید. اگر شما میخواهید در زمینه سایت های اینترنتی موفق شوید باید یک سرویس یا مطلب و یا محتوای جالب … حتی الامکان جدید و یا کم نظیر ارائه کنید.

پس اگر چیزی برای ارائه ندارید هر چه سریعتا از فکر بالا بردن آمارتان بیرون بیایید!

نکته دوم:طراحی وب سایت شما باید با محتوای آن هم خوانی کامل داشته باشد بخصوص اگر سایت برای فارسی زبانان راه اندازی میکنید.

اصولا کاربران ایرانی به ظاهر ساده و زیبا بسیار جذب می شوند.

نکته سوم:از کپی کردن مطالب از سایت های هم موضوع بشدت بپرهیزید زیرا اینکار پس از چند بار بازدید کاربر، به راحتی تشخیص داده میشود.شاید بپرسید کاربر فکر میکند سایت های دیگر از سایت من کپی کرده اند. در جواب باید بگویم تشخیص به وسیله تاریخ ارسال مطلب بسیار آسان است!

ادامه دارد ...


مشخصات مدیر وبلاگ
 
جواد جهانی تبار[0]
 

با سلام این وبلاگ آموزشی جهان هاست می باشد که سعی می شود کلیه آموزشهای مورد نیاز برای کار با انواع پنل های سرور و هاست را به صورت گویا و مفید آموزش دهیم باشد که مقبول واقع گردد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ