سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/8/29
11:11 ع

شما می‌توانید با خرید یکی از بسته‌های نمایندگی ما و دریافت کنترل پنل خود، به میزان فضای خریداری کرده، نامحدود اکانت میزبانی ایجاد نموده و به یک میزبان حرفه‌ای وب تبدیل شوید.

ما سایت های شما را بر روی سرورهای خود میزبانی و به طور کامل پشیبانی می‌نماییم.

در صورتی که از مشتریان گذشته ما نمی‌باشید و یا هنوز در سیستم مدیریت خرید ما ثبت نام نکرده‌اید، جهت آغاز پروسه ثبت سفارش و ایجاد اکانت نمایندگی هاست خود ثبت نام کنید ثبت نام در این سیستم و دریافت کنترل پنل ضروری می‌باشد.

در صورت پرداخت و ارسال اطلاعات فیش واریزی ، شما قادر خواهید بود در عرض چند دقیقه اکانت نمایندگی هاست خود را با مشخصات دلخواه دریافت نمایید.

جهت آگاهی از پاسخ سوالات متداول در زمینه نمایندگی فروش هاستینگ، به بخش ژشتیبانی آنلاین سایت مراجعه نمائید. پس از اطلاع از تعرفه و مشخصات پلان های نمایندگی فروش هاست و امکانات سرورهای میزبانی ما،

در صورتی که احتیاج به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید می‌توانید در وقت اداری با شماره تلفن ??????????? بخش پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
جواد جهانی تبار[0]
 

با سلام این وبلاگ آموزشی جهان هاست می باشد که سعی می شود کلیه آموزشهای مورد نیاز برای کار با انواع پنل های سرور و هاست را به صورت گویا و مفید آموزش دهیم باشد که مقبول واقع گردد.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ